Az Általános Szerződési Feltételek nyomtatható formában letölthető itt.
A Dió Patika Webáruház gyógyszerek és gyógyszertárban forgalmazható más termékek internetes rendelését és vásárlását lehetővé tevő távértékesítési rendszer.
Az oldalon nem rendelhető vényköteles, valamint folyamatos hűtést igénylő termék, mivel azt jogszabály tiltja.
Az Internetes megrendelés feltétele az alábbi Általános Szerződési Feltételek elfogadása, amelyet a regisztráció során tehet meg. Amennyiben nem ért egyet jelen ÁSZF-ben foglalt feltételekkel, lépjen kapcsolatba velünk a megadott elérhetőségek egyikén.
A 41/2007. (IX.19.) EüM rendelet 17.§ (6) bekezdésében foglaltaknak megfelelően az internetes gyógyszer-értékesítésre jogosult gyógyszertárak jegyzékét az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet /OGYÉI/ vezeti és teszi közzé az alábbi linken keresztül: http://www.ogyei.gov.hu/internetes_gyogyszer_kereskedelem/
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar. A megrendelése visszaigazolásával a Megrendelő és a RibbonX Kft. távollévők között megkötött adásvételi szerződés jön létre. Ezen elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető, ugyanakkor a 41/2007. (IX. 19.) EüM rendelet 19.§ -ban meghatározottak alapján vezetett nyilvántartási rendszerben rögzítésre kerül.
A webáruházban értékesített termékek eredete igazolt, a forgalmazott gyógyszerek hatósági engedéllyel rendelkező nagykereskedőktől származnak, lejárati idejük nem rövidebb, mint 3 hónap.
Jogviszonyunkra egyebekben a 2013. évi V. törvény (Ptk.), a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. Rendelet, valamint az üzleten kívül fogyasztóval kötött szerződésekről szóló 213/2008. (VIII. 29.) Korm. Rendelet rendelkezései alkalmazandók.
1. A webáruház kezelése
Regisztráció nélkül is van lehetőség böngészni a termékek között, amelyeket a kosárba is tehet, de csak regisztráció után, az adatai megadásával lehet a termékeket megvásárolni. A termékek kategóriákba, azon belül alkategóriákba vannak sorolva a könnyebb eligazodás érdekében. Minden termék mellett megtalálható a neve, ára, kiszerelése, az esetleges kedvezmény, fotó a termékről - esetenként eltérhet a megvásárolt termék dobozától - valamint rövid leírás a termék jellemzőiről. A termék részletes ismertetője tartalmazza gyógyszer esetén a betegtájékoztatót, más készítmény esetén a termékleírást. A keresés mezőben a termék neve vagy névtöredék alapján kereshet rá a kívánt termékre.
2. A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai
A webáruházban a Magyarországon törzskönyvezett vény nélkül kiadható és közfinanszírozásban nem részesülő gyógyszerek, gyógyhatású termékek, homeopátiás komplex gyógyszerek, étrend-kiegészítő termékek, egyéb egészségügyi-, diétás élelmiszer termékek, gyógyászati segédeszközök, kozmetikumok és egyéb termékek rendelhetők meg. A termékoldalakon található termék leírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. A hivatalos termékleírásért kérjük, látogasson el a termék gyártójának weboldalára.
3. Megrendelés folyamata
Megrendelés kizárólag a Dió Patika webáruházán keresztül, a regisztrációt követően adható le. A sikeres regisztrációról, valamint a regisztráció során megadott felhasználónévről rendszerünk e-mailben értesíti. A regisztráció nélküli, telefonos, e-mailes megrendeléseket érvénytelennek tekintjük.
A regisztrációt követően a számlázási és szállítási információk a Fiókod menüpontban találhatók meg, illetve itt módosíthatók. Alapértelmezetten a szállítási és számlázási információkat rendszerünk azonosnak tekinti, azonban a megrendelés során a számlázási és szállítási adatok tetszőlegesen módosíthatók. A Fiókod menüpontban találhatók még a Személyes adatok, a Rendelések, Kuponok, a Számlahelyesbítők.
Megrendelés
A termék kosárba helyezése után még lehetősége van folytatni a vásárlást és további termékeket a kosárba helyezni. A vásárlás befejezéséhez kattintson a Fizetés gombra, itt adhat meg további szállítási, számlázási címet, a fizetési módot, valamint a szállítással kapcsolatban megjegyzést is itt tehet.
A webáruházban feltüntetett árak csak a termék árát jelölik, nem tartalmazzák a felmerülő szállítási költséget. A ténylegesen fizetendő összeget a rendelés végén, a Végösszeg pontnál tekintheti meg. Ajánlati áraink az adott pillanatban érvényes árakat jelentik, az árváltoztatás jogát a megrendelés feldolgozásáig fenntartjuk.
A megrendelt végösszeg teljesíthető átutalással bankszámlaszámunkra, simplepay-en keresztül online bankkártyás fizetéssel vagy utánvéttel készpénzben a futárnak. Amennyiben a GLS futárszolgálatot választja, a csomagot a GLS futárszolgálat kézbesíti az ország egész területén belül.
Amennyiben a már leadott megrendeléséhez még aznap további terméket szeretne hozzáadni, vagy ha több rendelést adott le egymást követően és szeretné, hogy az egy csomagba kerüljön, kérjük jelezze a megadott e-mail címünkön ( budakeszi.dio.patika@gmail.com ) Ügyfélszolgálatunknak módosításra addig van lehetőségünk, amíg a feladott megrendelését nem adtuk át a GLS futárszolgálatnak kézbesítésre.
Elfelejtett jelszó
Amennyiben nem emlékszik jelszavára, a Bejelentkezés gombra kattintva megtalálja az „ Elfelejtetted a jelszavad?” kérdést, amelyre kattintva a megadott e-mail címe elküldjük az új jelszót beállító linket. A jelszóváltás sikerességét az új jelszóval való sikeres belépés jelenti. Erről e-mailt küldünk Önnek.
4. Egészségpénztári számla kiállítása
Számlát a rendelés során megadott számlázási adatok alapján állítjuk ki. Egyes egészségpénztárak elfogadják a vásárló nevére kiállított számlát is, de lehetőség van arra is, hogy a vásárló a számlázási adatokhoz az egészségpénztárának nevét, a saját nevét, tagi azonosítóját - egy sorban feltüntetve - valamint az egészségpénztárának címét adja meg. A számlázási és szállítási név és cím adatok egymástól eltérőek lehetnek. Amennyiben elszámolható és nem elszámolható termékeket egyszerre rendel, de szeretné, hogy külön számlán szerepeljenek, kérem rendelés végén a megjegyzés rovatba vagy e-mail címre a rendelés leadását követően ezt jelezze.
5. Szállítás
Szállítási mód
Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható.
A csomagok kiszállítása kérhető:
- személyes átvétellel a Dió Gyógyszertárban nyitva tartási időben ( Budakeszi, 2092 Táncsics M. u. 9., H-P: 8-19-ig, SZ: 8-13-ig. )
- házhozszállítás futárszolgálattal, amelyet a GLS futárszolgálat szállít ki, fizethető előre utalással, bankkártyás fizetéssel, vagy utánvétellel a futárnál.
- Pick Pack Pontokon történő átvétellel, melyet a Sprinter Futárszolgálat működtet, fizethető előre utalással, bankkártyás fizetéssel, vagy utánvétellel.
- A Pick Pack Pont kiszállítás jelenleg szünetel.
Szállítási határidő
Személyes átvétel esetén Budakeszin a Dió Patikában
Megrendelését e-mailben visszaigazoljuk, majd csomagját a második kiértesítő e-mailünk megérkezésétől kezdve munkanapon 8-19 óráig, szombaton 8-13 óráig a Dió Gyógyszertárban átveheti. Címünk: Budakeszi, 2092 Táncsics M. u. 9.
Ez a szállítási mód ingyenes.
Futárral történő kiszállítás esetén:
11 óráig leadott rendelések esetében, a szállítási határidő 1 munkanap, az ezt követően leadott rendeléseknél pedig 2 munkanap.
Egyes termékeknél a szállítási idő eltérhet, az erre vonatkozó esetleges információval a rendelés leadása után munkatársaink szolgáltatnak telefonon illetve e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot. A Szolgáltató hivatalos, engedéllyel rendelkező csomagküldő szolgálat útján juttatja el Önhöz a megrendelt nem vényköteles, közfinanszírozásban nem részesülő gyógyszert és egyéb terméket. Vényköteles, közfinanszírozásban részesülő gyógyszert csomagküldés útján nem szolgálhatunk ki.
A csomagokat a csomagküldő szolgálat az átvételtől számított 24 órán belül szállítja ki a megadott címre.
A kiszállítások időbeni szervezését a GLS futárszolgálat, a WWA futárszolgálat és a Sprinter Futárszolgálat Kft. végzi. A kézbesítés munkanapokon 8-17 óráig történik.
Az emberi felhasználásra kerülő gyógyszerek rendeléséről és kiadásáról szóló 44/2004 (IV. 28.) ESzCsM rendelet értelmében gyógyszer, 14 éven aluli személynek nem adható ki. Ezáltal kérem legyen figyelemmel arra, hogy amennyiben ilyen készítményt vásárol áruházunkból, úgy az Ön akadályoztatása esetén írásbeli meghatalmazást adjon egy 14 év feletti személynek, aki jogosultságát személyi igazolvánnyal köteles bizonyítani a csomag kézbesítőjének.
Választhat utánvételes fizetési módot is, ebben az esetben 100 Ft utánvételi díj terheli még a szállítási díjat.
Pick Pack Pont-ra szállítással
A Pick Pack Pont kiszállítás jelenleg szünetel.
A Pick Pack Pont egy olyan alternatív futárszolgálat, mely csomagszállítást vállal az ország közel 190 városában megtalálható több mint 600 Pick Pack Pont valamelyikében ahol Ön személyesen is átveheti az interneten megrendelt csomagot. Szállítás általában 2 munkanap. További információk: http://www.pickpackpont.hu/gyik/
Választhat utánvételes fizetési módot is, ebben az esetben 100 Ft utánvételi díj terheli még a szállítási díjat.
Szállítási díjak
A webáruházban kosárba tett összes termék vételárának összértéke az irányadó, a szállítási költség és az utánvét összege nélkül.
A megrendelt termék/ek összesített értékének függvényében számítjuk a szállítási díjat. Minimális rendelési összeg nincs. A szállítási díj magában foglalja a csomagolási költséget. Megrendelését a nap 24 órájában leadhatja. Cégünk hivatalos, engedéllyel rendelkező csomagküldő szolgálat útján juttatja el Önhöz a megrendelt nem vényköteles, közfinanszírozásban nem részesülő gyógyszert és egyéb terméket. (Vényköteles, közfinanszírozásban részesülő gyógyszert csomagküldés útján nem szolgálhatunk ki.)
> Szállítási díjak ( bruttó) Magyarországon:
Megrendelés értéke |
Házhozszállítás futárszolgálattal |
0 – 15 000 Ft |
1395 Ft |
15.000 Ft felett |
ingyenes |
Megrendelés értéke |
Pick Pack Pont |
0 – 10 000 Ft |
595 Ft |
10.000 Ft felett |
ingyenes |
A Pick Pack Pont kiszállítás jelenleg szünetel.
Megrendelés értéke |
Személyes átvétel Budakeszin |
Korlátlan |
ingyenes |
A szállítástól elállás
Ha a webpatika a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webpatika nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú, azaz a 18. életévét betöltötte.
6. Az elállás joga
Amennyiben a termék cseréjét, illetve a vételár visszafizetését kéri, azt feltétlenül jelezzük e-mailben, hogy tájékoztassuk az ezzel kapcsolatos teendőkről, információkról. Reklamáció esetén a 45/2014 (II.26.) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltételek szerint járunk el. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal - vásárlóink érdekeit szem előtt tartva - járunk el ügyfélszolgálatunkon keresztül.
Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Internetes vásárlások esetén Ön a szerződéstől az áru, több áru egyidejű megrendelése, de eltérő időpontokban történő szállítása esetén pedig az utoljára szolgáltatott áru átvételét követő 14 (tizennégy) napon belül indoklás nélkül elállhat, ezt az említett határidőn belül a 45/2014. (II.26.) 22. § alapján a 2. számú mellékletben található nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. Ezen elállási jogát a szerződés megkötésétől az áru megérkezéséig rendelkezésre álló időben is gyakorolhatja. A vásárló áruátvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke. Elállásnál az Eladó köteles a Vevő által kifizetett teljes összeget (vételár és szállítási költség) haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzést követő 14 napon belül visszatéríteni. A vevőnek visszajáró összeget a vevővel előre egyeztetett fizetési módnak megfelelően térítjük vissza. A vevő által kifizetett összeget Eladó mindaddig visszatarthatja, amíg az elállási jogot érvényesítő vevő a terméket nem küldte vissza, vagy a visszaküldés tényét kétséget kizáróan nem igazolta. A visszaküldött termékeket az Eladó 2092 Budakeszi, Táncsics M. u. 9. szám alatti székhelyére kérjük címezni. Ezúton felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a vevő viseli az elállás esetén, az áru visszaszolgáltatásával kapcsoltban felmerült közvetlen költséget. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Az Internetes vásárlásoknál is érvényesek a szavatossági jogok, ha a termék gyári hibás, akkor forduljon hozzánk minőségi kifogásával.
A jelen pont szerinti indoklás nélküli elállás jogaa 45/2014. (II.26.) Korm.rend . 29. §(1) e) alapján nem gyakorolható abban az esetben, ha ön olyan egészségügyi terméket rendelt meg, amely kizárólag bontatlan és sérülésmentes állapotban hozható forgalomba, és az egészségügyi vagy higiéniai okokból a felbontás után már nem küldhető vissza, továbbá a 44/2004. (IV.28.) ESZCSM rendelet 21/B.§ értelmében gyógyszert visszavenni nem lehet.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. A megrendelő az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszaküldeni, vagy átadni a terméket a Patikának.
Figyelem! Elállás esetén a már kézbesített árut (így különösen tápszert, gyógyszernek nem minősülő gyógyhatású terméket, étrend-kiegészítőt vagy kozmetikumot) csak bontatlan csomagolásban vesszük vissza. Orvostechnikai eszköz, gyógyászati segédeszköz vásárlása esetén csak kipróbálás előtt élhet az elállás jogával. Gyógyszer, mono és komplex homeopátiás készítmény esetében az elállás jogával nem élhet, hiszen nem tudjuk ellenőrizni, hogy valóban az előírt tárolási feltételeknek megfelelően kezelte-e az árut. így nem tudunk a szakmai szabályok szerint megbizonyosodni a visszavett áru minőségéről sem.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Elállási nyilatkozatát alábbi címre és e-mail címünkre küldheti. Erre a címre legyen szíves visszaküldeni a terméket is: RibbonX Kft., Dió Gyógyszertár Budakeszi, 2092 Táncsics M. u. 9.
e-mail: budakeszi.dio.patika@gmail.com
7. Szavatosság, jótállás
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók.
Jótállás csak a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet Mellékletében felsorolt 10.000,- forintnál drágább tartós fogyasztási vonatkozik. A vevőnek jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze kifogását webáruházunk felé e-mailben vagy telefonon, elérhetőségi adatainkat a weblapunkon tekintheti meg. A reklamációt a bejelentést követő 5 (öt) munkanapon belül kivizsgáljuk. Szavatossági igény érvényesítésére két év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény estén a vevő kérheti a termék javítását, cseréjét, vagy a vételár csökkentését. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.
Eladó a vevő nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti vevő nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez, az eladott dolog megnevezését, vételárát, teljesítésének időpontját, a hiba leírását és bejelentésének időpontját, és az érvényesíteni kívánt jogot. Ezen túlmenően eladó rögzíti a szavatossági igényre adott válaszát. A jegyzőkönyvről a fogyasztó kérésére tartós adathordozón másolatot biztosít. A jegyzőkönyvet Eladó három évig köteles megőrizni. Jogvita esetén a vevő a Békéltető Testület eljárását is kezdeményezheti.
8. Egyéb tudnivalók a vásárlással kapcsolatban
A felelősség korlátozása
A szolgáltatótól Interneten történő megrendelés feltételezi a megrendelő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátinak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai adottságokra és a felmerülő hibákra.
A szolgáltató az alább felsorolt esetekben nem tartozik helytállással:
- az Interneten küldött és/vagy fogadott, nem a szolgáltatótól származó bármilyen adat okozta problémákért;
- az Internetes hálózat bármilyen működési hibájáért, ami megakadályozza a Dió gyógyszertár Webshopjának akadálytalan működését és a vásárlást;
- bármilyen adatvesztésért;
- bármely, a folyamatban alkalmazott szoftver nem megfelelő működésének következményeiért;
- a szolgáltató hálózatban bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményeiért.
A szolgáltatónak joga van bármikor, előzetes értesítés nélkül módosítani a jelen oldalakon található anyagokat vagy a bennük feltüntetett termékeket és árakat.
Egyéb rendelkezések
A jelen Általános Szerződési Feltételek a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, a Polgári Törvénykönyv, valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembe vételével készült. Ezen kívül figyelembe vettük az elektronikus kereskedelemről szóló 2000/31/EK irányelvet, a távolsági értékesítésre vonatkozó fogyasztóvédelemről szóló 93/13/EGK irányelvet, valamint a fogyasztók jogairól szóló 2011/83. irányelvet.
Jelen ÁSZF 2017. május 22. napjától határozatlan ideig hatályos, mely a RibbonX Kft. által üzemeltetett www.diopatika.hu internetes honlapon hozzáférhető és áttanulmányozható. A Dió Gyógyszertár webshopján keresztüli megrendelésével a vásárló jelen Általános Szerződési Feltételeket tudomásul veszi és magára nézve is kötelezőnek fogadja el.
Az ÁSZF feltételeket a RibbonX Kft. – a vonatkozó hatályos magyar jogszabályi rendelkezésekkel összhangban - egyoldalúan jogosult megváltoztatni, módosítani és/vagy kiegészíteni. A módosított ÁSZF az internetes honlapon való közzététel napján lép hatályba. A szolgáltató internetes honlapját látogató megrendelők kötelesek rendszeresen tájékozódni jelen ÁSZF módosításai tekintetében. Amennyiben a vásárló a jelen ÁSZF módosításának hatálybalépését követően továbbra is látogatja az oldalakat és megrendelést ad le, azt a szolgáltató jogosult úgy értelmezni, hogy a vásárló az ÁSZF módosítását elfogadta.
9. Szolgáltató elérhetőségei, vevőszolgálat
A szolgáltató cégadatai
A szolgáltató cég neve: RibbonX Kereskedelmi és Vállalkozási Korlátolt felelősségű Társaság
A szolgáltató rövidített cégneve: RibbonX Kft.
A szolgáltató székhelye: 2092 Budakeszi Táncsics M. u. 9.
Adószám: 14497425-2-13
Cégjegyzékszám: 13 09 123692
A szolgáltató cégjegyzékszámát kiadó hatóság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
A szolgáltató bankszámla száma: OTP Bank: 11742173-20161664-00000000
A szolgáltató ügyfélszolgálatának elérhetősége:
Hétfő - Péntek: 08.00-19.00 óráig
A szolgáltató levelezési címe: 2092 Budakeszi Táncsics M. u. 9.
Az ügyfélszolgálat elérhetőségei: +36 23 450-877
E-mail elérhetősége: budakeszi.dio.patika@gmail.com
A Megrendelő a kifogásaival, panaszaival az alábbi szervezetekhez fordulhat:
-A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény alapján fogyasztói jogvita esetén a fogyasztónak joga van panaszával az illetékessége szerinti békéltető testülethez fordulni.
-Európai Bizottság online vitarendezési platform: Európai Bizottság online vitarendezés
* A kockázatokról és mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!
** A kockázatokról olvassa el a használati útmutatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát!
A termék eltérhet a fotón ábrázolttól
Elállás a megrendelt termék gyógyszertárban történő személyes átvételének választása esetén
Amennyiben Ön szállítási módnak a megrendelt termék gyógyszertári átvételét választja és elállna a szerződéstől, elegendő írásban, elektronikus levélben jeleznie ezt az budakeszi.dio.patika@gmail.com címen. A gyógyszertár a megrendelt terméket a megrendelés visszaigazolásától számított 5 munkanapig tartja raktáron, ha ezen időpontig nem veszi át a terméket, a gyógyszertár ajánlati kötöttsége megszűnik, és úgy tekintjük, hogy Ön a szerződéstől elállt, a terméket már nem kívánja megvásárolni.
Figyelem! A megrendelt termék gyógyszertárban történő személyes átvétele bolti (gyógyszertári) vásárlásnak minősül, így – mivel a terméket megvizsgálhatja és úgy is dönthet, hogy nem vásárolja meg – a szerződéstől történő elállásra a vásárlást követően nincs lehetőség.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
10. Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webpatika szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor budakeszi.dio.patika@gmail.com címen.
11. Reklamáció, panaszkezelés
Amennyiben nem a megrendelt terméket kapta meg, vagy elégedetlen az átvett áru minőségével, mert az hibás, panaszát, kifogását, reklamációját az alábbi elérhetőségeinken közölheti:
e-mail: budakeszi.dio.patika@gmail.com
Cím: RibbonX Kft. Budakeszi, 2092 Táncsics M. u. 9.
Telefon: 06-23-450-877
A fogyasztó bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet veszünk fel. Legkésőbb 15 napon belül panaszát kivizsgáljuk, és arra érdemben válaszolunk.. Ha nem a megrendelt árut szállítottuk, az árut természetesen visszavesszük, a kifizetett vételár Önnek visszajár.
A közforgalmú gyógyszertárak felett hatósági felügyeletet az ÁNTSZ gyakorol. Az illetékes Kormányhivatalok Népegészségügyi Szakigazgatási szerveinek elérhetőségét az alábbi linken találja:
https://www.ogyei.gov.hu/tisztifogyogyszereszek_elerhetosege/
Tevékenységünkkel kapcsolatos Panaszát megteheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi felügyelőségein is, amelynek elérhetőségét itt találja:
http://fogyasztovedelem.kormany.hu/
Kielégítetlen fogyasztói igényével kapcsolatosan az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület Békéltető Testületeihez is fordulhat, amelyek elérhetőségeit az alábbi linken találja:
http://www.bekeltetes.hu/
A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény alapján fogyasztói jogvita esetén a fogyasztónak joga van panaszával az illetékessége szerinti békéltető testülethez fordulni. A békéltető testületek eljárásáról bővebben a www.bekeltetes.hu weboldalon tájékozódhat. A Szolgáltató székhelye szerinti illetékes békéltető testület:
Pest Megyei Békéltető Testület
1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
Elérhetőségek:
Telefon/Fax: |
(+36-1) 269-0703 |
|
(+36-1) 784-3076 |
|
(+36-1) 784-3149 |
E-mail cím |
|
Levelezési cím: |
Pest Megyei Békéltető Testület 1364 Budapest, Pf.: 81 |
12. Adattovábbítási nyilatkozat
Elfogadom, hogy a RibbonX Kft. (Budakeszi) által a diopatika.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím.
Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.
By clicking the Redirect button the Customer accepts Ribbonx Kft (Budakeszi) at diopatika.hu to provide the following personal data stored in its user database to OTP Mobile Ltd. (1093 Budapest, Közraktár utca 30-32.) Provided data: family name, given name, country, phone number, e-mail address.
The purpose of data transmission: customer support for users, confirming transactions and fraud-monitoring for users defence.